ångestsöndag.

veckan har sju dagar, men ingen lika tragisk som söndagar. precis som om en mörk skugga lagt sig över veckans sjunde dag, saurons öga har riktat in sig på nummer 7. så där tog veckan slut & en ny väntar.
kan det vara så att det inte är söndagen som är dålig, utan att vi räds det som skall komma?
i veckorna presterar man, på helgen super man.

för övrigt har jag haft en fantastisk helg, kb i fredags (såg mitt första riktiga böghångel, har sett många förr men inget lika passionerat som detta, det var så hetro=kärleksfullt, de andra jag har sett har varit råa)
 igår, lördag, dag nummer sex var jag med om min första brand, om man inte räknar med när jag var 14 & eldade tidningspapper bakom ett elhus. & idag, söndag, har jag för att fatta mig kort, jobbat, haft bodyjam, vridit höften ur led, koreograferat & väntat på ett bättre liv. piiiiis

p.s. jag är inte fördomsfull, jag gillar bögar, & lesbiska & (nästan) alla människor d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback