deeppeople.com

idag är det totalt en sån dag när jag vkulle vilja ta mitt liv. jag hatar fan allt & allt är ett enda stort rövhål. människor snackar så jävla mycket skit så mitt huvud sprängs. varför ska det va så svårt o bara leva? VAD ÄR PROBLEMET?

min största rädsla är att jag ska bli 30 år & vika handdukar & tänka tillbaka på mitt liv & ångra allting som jag inte gjorde, bara för att jag var 20 tvungen att flytta hemifrån (vilket betyder att man måste betala hyra, mat, hemförsäkring & skit). vad är mina förutsättningar liksom? vad är mina odds?
tänk om jag blir bitter, missnöjd & jävlig. varför lyckas alla andra så bra? vad är det för fel på mig? varför har inte jag två asrika föräldrar? eller åtminstonde föräldrar som bryr sig? vad är det för fel på mig?

hur vet man om man är deprimerad? är det när man känner att man förlorat sig själv? FÖR ISÅFALL kom & hjälp mig nu!!!!!!!!!!!

bajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver en saftig kram!
^_^

2007-02-23 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback