lnite.se

för ungefär en kvart sedan loggade jag in på blogg.se för att skriva ett nytt inlägg till alla dem som faktiskt läser min blogg. men istället tänkte jag att jag bara MÅSTE gå in på lnite.se för att kolla de senaste "mingelbilderna" från Lund & Malmös oerhört givande uteliv.
frågan jag ställer mig är, varför dras jag till det? varför vill jag se bilder på personer som bara irriterar mig? & varför är jag ens medlem?
kanske för att man dras till allt det som man inte är, & jag är inte (även om jag motvilligt måste erkänna att jag en gång ville) en av alla dem som vars högsta fredags/lördags önskan är att komma med på en bild med en lite logga i hörnet.
jag kommer förbli tjejen som hamnar på de skabbiga festivalbilderna där man räcker fuck you för att det är kul, & det står jag för så FUCK YOU!

FUCK YOU


Kommentarer
Postat av: alice

DET ÄR BRA LI ÄLSKLING. tänk på hur mycket roliagre minnen man har av det. o du, jag känner exakt likadant som du, undra om det är för att vi är systrar. nånstans mittemellan allt.

2007-02-21 @ 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback