a little bit in love with you

jag hade just gett upp mitt livs kärlek när jag får ett sms att detta underverk precis har blivit singel & en matilda som frågar när jag kommer till stlm & hookar honom?!

när kan jag komma? nu? helst med en gång?

eller nej just det, I'm gonna end up alone med titanic. efter en disskussion igår med mina vänner kom vi fram (eller jag kom fram till med mig själv) till att jag inte är bra på att ragga, jag vet bara inte hur man gör? jag blir helt störigt nervös & får omedvetna ticks.
& det kan man ju inte ha om man ska ragga på någon som faktiskt är kändis.
big noNO - ticksa aldrig framför en kändis.
så därför raggar jag aldrig, inte på kändisar, inte på tjejer & inte på karlar.  jag bara är.

idag har jag lyssnat sönder Lykke Li:S skiva, i loviiiiittttt. Köpköpköp nu - Youth novels heter den. Dance, dance, dance & a little bit är favvourites of meeee. ( shit vad fjortis störig min sista mening blev, loviiiiitttt, meeeee, SLUTA LI SLUTA)

dessutom har jag ingen dejt till alla hjärtans dag:

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback