alla människor gör något dåligt förutom vi 2.

Koh Aske säger:

tittade du pa titanic

Koh Aske säger:

hahaha

li-licious säger:

ja

li-licious säger:

haha

li-licious säger:

bara det är ångest

Koh Aske säger:

ja faktist

Koh Aske säger:

var nara pa att kopa den men tankte, na robin, var inte sa cp

li-licious säger:

du kan få låna min

li-licious säger:

jag bör inte se på den mer

Koh Aske säger:

haha, det ar som att dela ut tarar

li-licious säger:

krokodiltårar

Koh Aske säger:

jag sag en film idag som heter juno

Koh Aske säger:

se den li

Koh Aske säger:

fin film

li-licious säger:

är det porr?

Koh Aske säger:

haha

Koh Aske säger:

nej nej

Koh Aske säger:

eller gandi, fast den var 3 timmar lang

Koh Aske säger:

fast du sag ju titanic

li-licious säger:

det är tictanic med

Koh Aske säger:

ja det var det jag mena sötröv

li-licious säger:

jag förstod det nu

Koh Aske säger:

ball att den baren jag ar i, ar det massa folk som sjunger till den behind blu eyes laten

Koh Aske säger:

fuckin gay

li-licious säger:

är det kareoke?

Koh Aske säger:

na, dem ar bara berusade och kata i brudarna som saljer sina kroppar har

Koh Aske säger:

typ en macho tavling

li-licious säger:

är de svenska?

Koh Aske säger:

nej, latt amerikanska

li-licious säger:

macho american gay people

Koh Aske säger:

mmm, sanningen sa du nyss

li-licious säger:

en nyssad sanning

Koh Aske säger:

har du jobbat i helgen

li-licious säger:

nej jag är sjuk

li-licious säger:

sick to death

li-licious säger:

jag har utanöverdrift snytit upp 6 rullar toapapper

Koh Aske säger:

shit, snacka om att doda papper

li-licious säger:

doda träd

Koh Aske säger:

kul nar man ar sjuk har nere, har finns allt och kopa i narmsta pharmacy

Koh Aske säger:

alla soet medeciner

Koh Aske säger:

valium i hoga doser med

Koh Aske säger:

sinnes folk

li-licious säger:

inte konstigt thailändare ser konstiga ut

Koh Aske säger:

traffade tva svenskar som ville kopa ketamin, elefant bedovningsmedel och flippa ut

li-licious säger:

& har skumt mode & discomusik

li-licious säger:

gjorde ni det då? blev ni elefanter?

Koh Aske säger:

haha, jag ville inte dem ville

Koh Aske säger:

men demf ick inte tag pa det

li-licious säger:

synd, fett & se en människa med elefantfötter

Koh Aske säger:

haha

Koh Aske säger:

forvandlas

li-licious säger:

& så kanske de börjar spruta vatten med näsan

Koh Aske säger:

imorgon ar det mandag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback