curry improvisation

när jag var i skolan igår stannade jag upp ett litet tag & frågade mig själv vad vi höll på med?

för igår improviserade vi nämligen om curry, ett äpple & en sten. konstigt. när man tänker efter.

annars har det blivit en hel del häng på phanatix denna veckan, sjukt så mycket folk. jag får nästan lite panik ångest.
sen att den sjukaste killen totalt tog all min energi på lyrical 2 klassen igår är ju en annan historia. jag har aldrig stött på en sjukare människa, ska försöka smyg ta ett foto nästa veckan eller ännu bättre filma honom, för han är verkligen ett mirakel som måste upplevas. helt sjukt!

nu har jag ungefär sett itzaks julevangelium 30 ggr & ja det är faktiskt lika roligt varje gång. så nu ska jag gå & se det en gång till.

puss sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback