Dagen då min blogg officiellt blev lite av en modeblogg

nu - nu har jag det, för att bli en succesfull blogg måste man tydligen skriva om mode & lägga in töntiga bilder på sig själv med dagens outfit and that kind off stuff, jag tror inte jag är riktigt där ännu, mest eftersom jag inte har förstått hur man fotar sig själv utan att komma med i speglen eller utan att bilden blir jävligt sne.

så tills dess för ni nöja er med lite gamla fashion pics (hahaha om man kan kalla dem det) på mig & andra allmänt snygga människor.

tröjan som jag & mr. timbuk har på oss är designad av johanna ritcher & är pure fashion (ekologisk) bättre än sähär blir det inte:

http://www.johannaritscher.com/



i malmö kan man köpa johannas kläder på tjallamalla & uma bazaar. so what u waiting for?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback