du ar nog lite hjarter dam

♥ en mycket klok vän till mig uttryckte sig efter ett samtal om mitt liv :

   du ar nog lite hjarter dam

på något konstigt sätt så är jag nog det, jag vet egentligen inte hur, men mina vänner tror sig veta. & jag litar ju på dem.
det här med kärlek är ett ganska konstigt ting egentligen, igår när jag tittade på titanic kände jag mig riktigt jävla ensam - mest för att jag aldrig upplevt titanic kärlek & för att jag aldrig har haft sex i en bil.
så mycket jag aldrig upplevt, så mycket kvar att göra.
om jag återgår till mina vänner så tycker de att mitt problem är att:
du ditchar ju en kille för att han har fula skor

and oh yes i do! jag vill egentligen inte vara sån men det bara händer, kanske är det bara en dum vana som satt sig i mitt system? som en drog, ett beroende? eller något jag omedvetet bara bestämt mig för att göra?

i slutändan när jag tänker efter kommer det leda till att jag kommer va ensam hela livet & titta på tictanic & fortfarande tänka: I wish I had sex with Leonardo Dicaprio

fan jag måste bryta detta beteendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback