helt ärligt.

i vårt samhäller verkar det som att man blir mer accepterad om man har blonderat sig & har en utväxt, va fan är det? helt ärligt?

eller om man kallar sig fashionista för att man läst att det är coolt att vara det. sen att outfitten består av random färgglatt hm linne & replay jeans är en annan femma, man är liksom FASHIONISTA ändå. helt ärligt?

sen har vi folk som kallar sig dansare för att de tar en klass i veckan & plötsligt är de nya Nick Bass, helt ärligt, jag dansar 25 klasser i veckan & inte ens jag är en riktig dansare ännu.

vad har hänt med att slappna av & bara vara, nej vi har ett mål, snälla världen - acceptera mig.

jag är inte engagerad längre, jag vill bara va, bara va Li, för jag är bra precis som jag är & du är bra som du är (du som läser detta då alltså, fast har du blont hår utväxt, färglatt hm linne & replay jeans kan du dra)

dessutom passar inte mina replay jeans mig längre, kanske för att jag aldrig varit en sån tjej.

I LIKE BIG BUTTS AND I CAN NOT LIE.

Kommentarer
Postat av: dorine

mina replay jeans passar inte mig heller längre, kanske för att vi inte är sånna flickor.

2008-02-02 @ 15:45:11
Postat av: Emmazing

Gimme gimme more... shit, pure hotness I tell ya!! D é vår tur nu!! ;0) Älskar dej av hela mitt hjärta.. & lite till

2008-02-03 @ 00:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback