i am fashion

shit när jag läste metro igår eller om det var i förr går insåg jag att folk seriöst tjänar pengar på sina bloggar.
fan vad nice, tänkte jag! men hur gör man?

efter noggrann research insåg jag att man typ måste vara blond, va med i moderaterna, heta kenza, vara modell & ha en hund, samt vara en en jävel på mode & lägga upp smarta skönhets tips & klädestips för att bli successfull.
samt ungefär lägga cirka 8 timmar per dag på sin blogg.

jag har inte så mycket tid, jag heter inte kenza & är definitivt inte med i moderaterna.

men om du någon (som kan ge mig lön för att jag faktiskt sitter & blottar mig själv här) vill belöna en helt vanlig tjej som köper sina solbrillor på hm så PLEASE kontakta mig på [email protected]

jag är öppen för all slags belöning, pengar, makt  & missbruk.

tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback