nattblogg & fredagsjam

jag överdriver inte om jag säger att hela denna veckan sammanfattat har varit helt underbart jävla perfekt, jag har egentligen svårt för att säga så & fram för allt svårt för att få fram den känslan.

men allting började redan i söndags, jag kände det då men tänkte lika snabbt att det kommer försvinna lika snabbt som det alltid brukar, men det gjorde det inte, inte denna veckan.

ska försöka sammanfatta veckan kort, mest för att jag aldrig kommer orka läsa igenom det jag skrivit annars, ta nu inte detta fel men jag bryr mig inte så mycket om ni pallar läsa igenom det, för det är väl ändå därför ni är här, va?va?va? läs & enjoy & som benji hade sagt HALLELUJA

senaste halvårets mest perfekta vecka i korthet:

laxpaj & bacon fest m. vampyr film på toppen. + ett random samtal till peggy.
6 timmars sömn på 3 dygn.
halleluja moment klass med Sonya Tayeh
förföljd av ytterligare en kille som hookar up mig på bussen, varför händer det mig? hela tiden? seriöst? jag utsöndrar tydligen något slax vänlighets elexir.
resturang mys m. phanatix som inkluderar random kändisdiskussioner & beundran av Sonya - den människan är helt ärligt helt perfekt. PERFEKT!
övernattning m. elin & havrefras.
battle på housen (i did it)
kaxiga kyckling shopping m. anders.
jag fick ett solo till vår föreställning i skolan - drunken contemporary.
tydligen var min hållning jätte fin på balleten.
sick sick sick koreo m. lin till phanatix showen.
aske kom hem.
jag bakade chokladkakor till klassen.
& nu har jag varit & fredagsjammat på phanatix.
mina nära är de finaste, mycket kärlek!

it's all good. shit, när jag tänker efter har det ju inte ens hänt något speciellt, allt är bara bra, helt enkelt, BRA!

mycket kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback