skönhet kommer in ifrån

en polare till mig dejtade en skitsnygg modell tjej för ett tag sen, grejjen är att i hans ögon är hon verkligen den perfekta tjejen & antagligen är hon det om man frågar vilken random kille som helst.
men där fanns helt enkelt ingen attraction, hon var ett skal, en beauty queen without no soul.
så det blev aldrig något mellan dem, för hur ska man kunna ligga med en person som man inte känner sin attraherad av?

det jag ville komma fram till är att detta är mitt bevis på att skönhet kommer in ifrån, so ladies gräv fram er självkänsla and be hot as hell.

nu när det ändå är fredag kan jag passa på & tipsa om helgens hetaste mode accesoar:

image41

get your party hat on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback