var det inte meningen att sportlovet skulle vara hälsosamt?

hej, vad hände? på loven ska man tydligen vila ut & som mina lärare säger, vila nu kroppen från allt vad dans heter.

men li gör som alltid tvärtemot, fast jag föredrar att kalla det gå min egen väg.
jag sitter uppe sent på kvällen, städar i garderoben, sätter ihop nya outfits, målar naglarna, pratar i telefon med viktiga & mindre viktiga vänner, facebookar & kör ytlighetssnack på msn. & dricker juice.
på dagarna jobbar jag, dansar, städar i garderoben, sätter ihop nya outfitts, träffar viktiga & mindre viktiga vänner, facebookar & kör ytlighetssnack på msn, går på konstiga arbetsintervjuer, köper kläder för pengar som jag inte äger & lyssnar på skum discomusik.

hey, vart tog mitt lov vägen? lovet där jag skulle vila kroppen från allt vad dans heter, titta på desperate housewifes boxarna, läsa klart mina 2 böcker som jag påbörjat (sjukt dålig egenskap hos mig, jag kan aldrig läsa klart en bok förrens jag börjar på nästa).

dags & shejpa up, har 2 dagar på mig nu, kom in i lovet, njut, vila. sluta youtuba björn gustavsson.

btw så såg jag timbuktu igår på stan & dog, utombords men mest inombords.

sportlov, hahaha. den dagen jag hittar mig själv i ishallen på kockums ska jag kalla det sportlov. tacka vet jag februarilovet.  

Kommentarer
Postat av: mattis

mitt lov är nästa vecka, då ska jag spela in film, städa lägenheten, lappa ihop en relation, göra musik, skriva ett jättestort arbete, plugga in en monolog + dialog, läsa ut en skolbok och kanske jobba. extremt lite. det är ju trots allt lov. pusspussspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback