accessorize

vänner är som accessoarer.

vissa har man som de där extremt snygga men obekväma örhängena, de är fina att visa sig på stan med men hemma blir det liksom inte mer än jobbigt.

sen har vi de där knallgula örhängena - de är balla men funkar inte i längden. so please take them off!

däremot min extremt snygga blå halsduk med bollar & glitter i, den funkar i alla lägen, på fest, på jobbet & hemma - där har vi de riktiga vännerna. de som liksom inte går att vara utan.
jag tappade faktiskt bort den här halsduken en gång på fyllan & jag var 3 minuter från att börja gråta, var på väg & skulle handla en ny men jag återfann den. så jag vet att det inte går att vara utan den.

sen finns det vänner som man har sex med - ungefär så är mina glasögon utan glas.
(om jag nu skulle ha sex med mina vänner) YOU WISH!

min gammelmorfars gamla vigselring - skulle aldrig ta på mig den, men de vännerna finns alltid i hjärtat! sånna man inte glömmer.

ungefär det här låg jag & kom fram till igår när jag inte kunde somna, vettigt va?

catch u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback