can you feel me?

har ni någonsin varit i en sån där hopplös situation som man känner att man inte riktigt vet hur man ska ta sig ur?
man är liksom fast, fast i en känsla, fast i en person, fast i någonting som man mer än allt inte vill va fast i.
lite som knark, man vill men kan inte sluta.
jag är nog där nu.
ska man inse eller ska man bara va bitter? eller ska jag låtsats att jag inte är fast?

fasthet är ett konstigt ord - det kan va många saker, typ som fängslad, fasta silikon bröst, en fastighet & what ever.

jag har tänkt mycket på det här med so you think you can dance, efter typ 80000 sms & facebook wall inlägg med att jag borde söka. men saken är att jag bara tänker på det, jag kommer aldrig våga. jag är officially en so you think you can dance fegis. so I guess I don't think I can dance.

baby can I be there?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SÖK Li SÖK! du vågar mer än vad du tror.
Du är ju grym!

2008-01-07 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback