can't breathe when you talk to me.

just idag i detta tillfället älskar jag mitt liv jätte mycket.
jag älskar inte samhället jag lever i men jag älskar det jag har omkring mig & jag uppskattar er mycket.

har ni tänkt på att i vissa perioder i ens liv får man en massa insikter om vad man ska göra om vad som är bra för en osv.. & i vissa perioder står det helt still.

jag vet exakt vad jag ska, jag ska dansa - dansa i någonstans som inte är malmö.

dessutom så lös solen jätte mycket på mig igår, fast än jag var jävligt bakis så var det en faboulös dag.

& så somnade jag sådär härligt i soffan igår som bara jag kan, haha, lucky er att ni inte har ett förhållande med mig.

idag har vi börjat repa till vår föreställning - det kommer bli the shit, jag är redan stolt över min insats & alla andras.

denna veckan börjar dessutom phanatix & jag fick det sjukaste telefonsamtalet igår, fast det var sjukt på ett kul sätt :)

I'm so lucky lucky... PUSS! & extra puss till elin för en myspysig lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback