Livet är en sak som man måste vara rädd om, förstår du inte det?

Igår var det blå himmel & sol, jag & elin stod en liten stund & bara njöt.
Jag känner det verkligen, våren är på väg, den smyger under ytan.

Stanna upp & njuta är något som jag ofta glömmer, jag glömmer ofta att de där 10 minuterna kan vara värt mer än alla 1000 minuter under hela dagen.

Så därför ska ni mina vänner påminna mig om det, stanna upp & njuta! När jag sjunker in i mina mörka dagar & inte gör det. När jag prioriterar de 1000 minuterna framför allt annat.För så viktiga är de inte! (Nu har jag till och med sagt det själv,använd det emot mig)

För livet är en sak som man måste vara rädd om, förstår ni inte det?

Jag tror att jag har börjat förstå det mer & mer den sista tiden, det händer något i mitt hjärta, något i min själ, det har hänt något med Li.

Jag har inte kommit så långt att jag kan sätta ord på vad det är, men änsålänge så känns det bra.

Det kanske är vårkänslor? Kanske så har jag blivit vuxen? Eller så har det inte hänt någonting, jag kanske alltid har varit såhär bara att jag inte stannat upp de där 10 minuterna & hittat känslan?

Jag har köpt 3 nya böcker idag också - 2 om Astrid Lindgren & någon slags deckare som jag egentligen inte vet någonting om.

Jag har förstått att folk tydligen inte tycker att min blogg är lika rolig när den är glad, I'm sorry, jag är bara inte så arg för tillfället.

Men om jag nu ska irritera mig på något så måste det vara människor som andas högt på tåget på morgonen, jag döööööörrrrr, det kliar i hela min kropp. ANDAS TYST FÖR FAN! eller rensa näsan.

so long motherfuckers

Kommentarer
Postat av: alice

när ska vi ses lisan? nästa vecka om du har lust? vi hörs =) pusseluss love you. förresten vi har premiär med klassens musikal nästa vecka på onsdag kväll..sedan har vi föreställning på dagen på fredagen också. du får jättegärna komma o kolla, skulle va skitkul =) skönt att höra att du mår bra. peace baby.

2008-01-23 @ 21:48:51
Postat av: halla

Tycker den e battre nar den e glad :)

2008-01-24 @ 05:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback