möten.

vår produktion med öresunds dansakademi ska tydligen heta det - möten - meetings.
känns lite sådär overkligt att jag ska stå på skånes dansteater i en trikå & kicka ballet, modernt & jazz.

samtidigt känner jag mig väldigt stolt att jag änsålänge tagit mig igenom halva året.

ni vet det där med dansubildningar är inte riktigt som man tänker sig. mest tänkte jag mig att det skulle vara roligt, sen när det visade dig vara tvärtom så fallerar allting lite grand.

det är verkligen tufft, det är press, det är stress & vi har visst det läxor. kroppsliga läxor som t.ex. att lära sig allting man gjort på en dag fast med vänster sida eller att tänja sin tå för att den ska se snygg ut på en audition.

dessutom så har vi pilates & jag kan nog jämnföra pilates med döden.

fast framför allt så har jag utvecklats, träffat många nya fina vänner & gått från inget i ballet till att ta avancerad klass (huvudsaken är väl ändå att man hänger med? man behöver inte vara bäst!)

på måndag blir det allvar igen. & nu jävlar i det vad det ska dansas så att vi kan mötas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback