ROSA TEAMET

idag ska vi ha en heldag med gymmet & jag är tydligen i rosa teamet, jag tror att dagens övningar består av typ styrketest & grejer & jag kan ju inte säga mer än att jag är sjukt peppad.
det har viskats i mitt öra att patrik & jag ska vara rosa teamet, & jag kan ju inte säga mer än att den killen i rosa kläder ska bli en viss upplevelse.
fast om man ska se det positivt så är han nog den starkaste (om man inte jämnför med andreas) men han är ju chef så han kan ju inte vinna. om det nu är någon tävling?

jag är så sjukt nyfiken på vad vi ska göra? & så sjukt peppad på att vinna?

nu ska jag söka lite scoulas - cuz I'm gonna be a dancer one day.

btw så är jag JÄVLIGT trött på all falskhet som tydligen lurat runt hörnet, fy fan vad jag är glad att jag är den jag är & att jag står där jag står idag.

Tack Amy Winehous för ett mycket fabolöst album, bästa låt just nu - Just Friends. Hade jag kunnat förmedla beatet här hade jag gjort det, men det är för vackert för att sätta ord på.

Ikväll blir det gympartaj utan dess like - brukar sluta i visst prat om äldre människors rakade pussys, korvkrig, grupphångel i duschen/bastun/jacuzzin & annat skoj, kan inte bli mer än helt RÄTT!

PEPPEN ÄR TOTAL

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gillar också Amy. Ska nog köpa hennes album nu : )
Puss och kram

2008-01-26 @ 19:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback