underneath the heart

nu är det dags.
jag ska ta tag i min blogg.
kanske ska jag göra det till ett nyårs löfte?
än så länge håller jag faktiskt mitt andra "riktiga" nyårs löfte så detta kan bli ett riktigt bra år.

jag vet att ni undrar vad det är men riktiga löften är - HEMLIGA.

denna vintern har varit kall & ÄR alldeles för lång, om jag ska vara helt ärlig så pallar jag faktiskt inte med det mer, känns som att det vettigaste hade varit & gå & gräva ner sig, gå i ide, & ploppa upp i mitten av mars.

fast då kommer jag missa en massa roliga & viktiga saker som t.ex. att jag ska se både 500 & Johan Glans, det enda som fattas nu är Björn Gustavsson sen skulle mitt liv vara komplett iallafall på komiker fronten.

Björn Gustavsson är btw min nya crush, hans youtube klipp värmer mig i mörkret  the fact att han fick sin första kyss när han var 20 gör honom liksom lite mer åtråvärd.

Timbuktu (Jason) jag har inte glömt dig, du står fortfarande högst upp på min lista men ryktena säger att du hånglade upp 3 stycken på svartklubben i Malmö Danscity huset, and that is not okey! Egentligen bara för att jag inte var någon av de 3 men man kan ju alltid önska.

nu ska jag gå & gräva lite djupare i hjärtesorgerna som ligger över mig som ett dunkelt ljus men tills nästa blogg som förhoppnings vis blir snart, eller oj, det blir ju snart, new years promise ya'll, take care & snälla knacka på min dörr med frukost ngn dag! (kaviar is included)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback