when you try your best but you don't succeed

when you get what you want but not what you need

att vara eller inte vara?
idag har jag tänkt såhär att hela livet består egentligen av en massa frågor. vissa mer viktiga vissa mindre.  jag frågar ganska mycket, mest i mitt eget huvud men ibland också högt. mest för att jag inte förstår vissa saker & för att jag tycker mycket i livet är ganska så orättvist.
who will try to fix me liksom?
var är alla när man behöver dem? & varför har godisaffären stängt på natten?


att fråga kan vara ganska pinsamt ungefär lika pinsamt som det känns att säga att man faktiskt saknar någon.

sakna kan ju aldrig bli fel, eller?

jag personligen tycker det är något ganska vackert, ett sätt att uttrycka att man behöver den personen på ett eller annourlunda sätt.
men jag kan ha fel?

visste ni förresten att brösten kan hoppa 20 cm upp & ner när man tränar
(Käll(Fucking)Förteckning: British association of sports and exercise science, University of Portsmouth)
fast det beror kanske på hur stora bröst man har?
mina är ganska medium så då får man beräkna cirka 10 cm brösthopp.
fast & andra sidan så kan det också spela roll vad man har för sportbh?
jag brukar ha nike, en ganska tight, så då får jag kalkylera om & det blir cirka 7 cm brösthopp.
det är inte så mycket.

jag har köpt ett assnyggt nagellack idag, det är blodrött & kul & måla med dessutom.

ungefär såhär känns det nu:

                                                                                                                   

and the tears come streaming down your face
                                                                                                                    when you lose something you can't replace
                                                                                                                    when you love someone but it goes to waste



tja! / sockertutte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback