coolness

har ni ngn gång känt att era kompisar har varit på snäppet coolare än er själva? så att ni i coolhetsmängd inte riktigt räckt till? så är det nog med mig för det mesta. jag är ju bara li. helt vanlig brunhårig tjej som oftast (& helst) myser i min mjukisbralla.
missförstå mig inte, jag beundrar alla mina coola vänner. som klär sig cp-snyggt & upplever coola saker. de inspirerar mig & har fått mig att inse att man bara lever en gång.
tack än en gång gud för att jag har en massa coola människor omkring mig! TACK!

P.S. gode gud kan du göra mig mer cool? amen

Kommentarer
Postat av: SteffiStef

I mina ögon... Där är DU cool! =D

2008-06-27 @ 00:37:10
Postat av: mattis

du är den coolaste katten jag känner. punkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback