dansar i snön

idag tänker jag sitta i ett hörn i min soffa & titta ut på snön genom den lilla springan i persiennen, lyssna på vacker musik, ni vet sån där musik som gör att det ryser i hela kroppen så man nästa får gåshud & blir lycklig innuti.
där ska jag sitta i flera timmar & njuta, njuta för att jag är jag & för att jag har dem jag har & sålla bort onödiga tankar & bara va.

att bara va är den mest underskattade saken i hela världen, jag älskar verkligen att bara va, att inte va något bestämt, att bara va i stunden & inte tänka så mycket mer på det. att bara göra det jag känner för just då & inte tänka så mycket mer på det.

det enda som egentligen kan hindar mig från att bara va är andra människors inverkan på mig men jag ska sluta bry mig så mycket, ska sluta analysera & sluta knarka sönder facebook. jag hatar verkligen dig facebook, varje gång jag loggar in på dig så är det som att dra en lina, vilket jag aldrig gjort men jag kan föreställa mig. & det är ingen bra föreställning.

jag var på sjukhuset i onsdags & hälsade på en av mina bästa vänner & då började jag tänka mycket på hur mycket man ska uppskatta dem som man verkligen bryr sig om, det låter sjukt klyschigt & hemskt men tänk om någon man älskar skulle dö imorgon, & så skulle de inte veta att man älskade dem eller brydde sig så mycket om dem att det gör ont i hjärtat.
därför ska jag från & med nu älska ihjäl er alla mina hjärtan för jag vill inte ha dåligt samvete om något händer.

sjukhus är sjukt creepy btw, de lukar äckligt & ger mig dåliga minnen. dessutom så får folk ligga med skynken som väggar & höra när grannen kräks & det är ingen livssituation som någon förtjänar.

dansa i snön mina vänner, älska ihjäl era hjärtan & bara va! då lovar jag er att denna dagen kommer kännas komplett!

tja!

Kommentarer
Postat av: alice

Du är en verkligt fin männsika Li.
Jag undrar hur det är med den söta där borta på hospitalet..
Jag ringer dig snart så kan vi prata om allt och ingenting.
I really love you.

2008-03-24 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback