how we move from a to b

baby baby I love you love you a little bit

jag sitter & datafilosoferar samtidigt som mina vänner dricker rödvin & slåss i min soffa. man kan ju undra vart denna fredagskvällen är på väg?

vart är detta livet på väg? now and then I get insecure. but I'm feeling strong and I'm moving on.

citat är sjukt underskattade - man borde egentligen alltid citera för att få ut sina känslor, så blir det liksom mer på riktigt.

She don?t believe in shootin' stars,
but she believe in shoes & cars

man why can't life always be this easy
She in the mirror dancing so sleazy,

I know it?s been a while,
Sweetheart, we hard-ly talk, I was doing my thing
I know I was foul bay-bay,
a-bay late-ly you been all on my brain,
And if somebody would?ve told me a month ago
Fronting though, yo I wouldn?t wanna know
If somebody would?ve told me a year ago
it'd go, get this difficult

nu är min filosofi klar, om man skulle ta & dricka lite vin?

björn bjuder på box i rummet brevid, tja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör resten av kvällen i bara klyschor eler citat , så jävla kul ju,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback