maxwell & jag

idag är det fredag, sista dagen på veckan. fredagar är inte särskilt speciella för mig, mest för att jag har jobbat till halv 9 varje fredagkväll i snart 2 år. starkt huh?

när jag kommer hem på fredagarna om jag inte bestämt möte med intressanta personer brukar jag ta hand om mig själv lite extra.

ikväll har jag t.ex. lyssnat på maxwell & skrålat som bara jag kan i min ensamhet, jag har badat, gjort ansiktsbehandling, målat naglarna, pressat apelsin juice & delat jordgubbar till morgondagens "audition".
exakt så äckligt nyttigt & behagligt som det låter har det faktiskt varit.

imorgon blir det en tuff dag, kanske bäst att jag går & lägger mig.
until then.

I should be crying but I just can't let it show
I should be hoping but I can't stop thinking
All the things we should have said,that I never said
All the things we should have done that we never did
All the things we should have given but I didn't

MYCKET KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: alice

shiiit, nu har du ju varit på auditionen! hoppas det gick bra, men det tvivlar jag aldrig på när det gäller dig baby.

2008-03-15 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback