nudlar

jag vet inte hur många gånger jag lovat mig själv att sluta äta nudlar, det är inte särskilt nyttigt egentligen inte gott & har konsistens som en binnikemask.
såklart skulle de ha 4 för 10:- på netto, SAM YANG RAMEN (bästa nudlarna) att jag ens kan avgöra vilka nudlar som smakar bättre än andra borde få mig att sluta äta nudlar bara det. sånt ska man inte veta & absolut inte kunna avgöra.
anyway ibland blir jag sjukt sugen på nudlar, asså inte på ett normalt sätt utan sugen som jag kan bli på godis eller på choklad.

tillbaka till netto jag köpte iaf inte 4 paket nej 8 för när det är så billigt måste man ju slå till. & idag bröt jag mitt nudellöfte & jag åt inte 1 paket utan 2. inte okej!

SÅ HÄR MED SLUTAR JAG OFFICIELLT ÄTA NUDLAR - inga sam yang ramen, ingen cupnoodels & inte ngn billig version heller för den delen. Nudellöftet tilllåter att ha nudlar hemma men jag får aldrig mer äta dem.
sådärja så enkelt var det att göra sig av med en dålig vana.

so long.

p.s. om man adderar alla siffrorna i detta inlägget blir det totalt = 29
        bara så ni vet alltså

Kommentarer
Postat av: Stef

Sam Yang is the SHIT!!!

Det har vi plastblattar vetat ända sen mellanstadiet när man käkade det okokta, med kruddblandningen utskakad i påsen! Det är fortf jättegott, typ lite nyttigare chips!!!



dagens mat (spar) tips

2008-12-04 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback