hur skulle det vara med lite reklam?

telias nya reklam är sjukt genialisk, ni vet den som sitter på ALLA, ja faktiskt exakt alla bussstationer, heter det station? eller kanske busskus?
iallafall ni vet den där man kan välja film med fjärrkontrollen & de erbjuder bland annat 13 lite svårare svenska verk.
jag vet inte varför men varje morgon när jag ska ta bussen så tilltalar den där planchen mig, den säger mig något som jag ännu inte klurat ut. kanske är det människorna på bilden? texten? eller stämmningen i 70-talstapeten i bakgrunden? flickans välkammade mittbena?
hur som helst så får den mig att vilja åka direkt hem, ringa till telia - teckna ett abbonemang, hoppa upp i soffan, mysa framför tv:n & hyra film med fjärrkontrollen.

DU som gjort den här reklamen - snälla ring mig (0736575691) DU är en idol i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha du e så kul Li:D

Postat av: Ida

Photoshop är min bästa vän:P

2008-10-31 @ 10:56:55
URL: http://slide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback