building castles in the sand

jag har ett problem, som är så stort att jag inte ens vet hur jag ska skriva om det. men iaf.
jag läser en kurs just nu i skolan som är så extremt tråkig & långsam.
& eftersom att jag har världens sämsta tålamod så passar inte jag & den här kursen särskilt bra ihop.
problemet är att varje vecka har jag lovat mig själv att jag iaf ska gå till skolan varje dag, skärpa mig & försöka. MEN.
jag klarar inte det. det är så JÄVLA tråkigt & jag får feta utbrott inombords varje gång jag är där. nu låter det som att jag har damp & det kanske jag har men jag måste ju se till att klara den här jävla kursen så jag inte får ig & måste göra omtenta.
det andra problemet är också att man vill skylla på läraren men jag kan inte hjälpa att tycka lite synd om honom, han måste ju också tycka att det är riktigt tråkigt. så varför skiter vi inte bara i hela skiten? motivation, waddup?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback