didn't know it could feel like this.

idag är det en stor dag, inte stor som i att jag ska träffa kungen lr zlatan. MEN. idag ska jag träffa min storebror för första gången på typ 15 år. hela grejjen känns sjuk, overklig, men framförallt längtar jag efter att ge honom en stor kram.
ni vet. han e ändå halva mig. & jag e halva honom. på något konstigt sätt hör vi ihop. fast vi inte känner varandra. hela grejjen e konstig men jag gillar det. 6 timmar & 15 minuter kvar.
måste erkänna att jag e nervös, nervös som i att jag kissar 2 ggr i timmen, nervös som i klump i bröstet, nervös som i att jag 100 ggr funderat på om jag kommer börja gråta när jag ser honom. nervös som i att jag bestämt kläder en vecka i för väg. för detta mina vänner är lika stort för mig som att träffa, ja. kungen. eller. zlatan.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Underbara syster, känner igen nervositeten. Jag är så överlycklig över att ha fått träffa dig, ängtligen !! Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi ska få en bra kontakt och ta igen all tid vi missat ihop kärlek storebror =)

2009-12-06 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback