hej e du lack säg det tack

jävlar vad stor bilden blev i det förra inlägget, WOW liksom.

iallafall nu är det ännu en grej vi måste snacka om - som verkar vara den här veckans lärdom för mig. folk som lackar för saker som hänt för jätte länge sen och som inte säger nåt och bara försöker spela ut en.
waddup liksom?
antingen är du sur & säger what the fucking problem är eller så får du helt enkelt skylla dig själv hålla käften och låtsas som att inget har hänt. men spela inte ut mig som att jag är ett andrahandsalternativ.

det svåra när man blir ett andrahandsalternativ är att man automatiskt börjar ransaka sig själv, har jag gjort fel? ska jag ta upp det här? palla liksom, jag trodde sånt här skulle bli bättre när man blev vuxen men tydligen så blir det bara värre. jävla pms hej jag har inte fått ligga på länge människor. jag. pallar. inte. ta. er. skit. mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback