bebiboom

typ 3% av alla mina facebook vänner väntar barn & det är jävligt många jag har ju trots allt 681 vänner, är det bara jag som fortfarande själv känner mig som ett barn? alla springer liksom om mig.

jag tycker fortfarande att det känns kul att komma hem ensam till min egna lägenhet medans andra redan letar efter hus. även fast jag hatar det så finns det ändå en spänning i att varje månad se om jag ensam ska klara av att betala min hyra. jag tycker fortfarande att det är lika roligt att shotta tequila & göra pinsamma saker som jag inte kommer ihåg nästa dag. jag gillar känslan av att kunna dryga vid datorn samtidigt som jag vet att 70% av min garderob ligger på golvet & att osten stått framme i 3 timmar, jag gillar det för jag vet att jag kan gilla det. det är bara jag, inget barn, bara jag.

jag har liksom flera gånger försökt känna efter om jag känner min instinkt om min kropp liksom förbereder sig på en bebis, men nej, inga bebisar. samtidigt så är tanken ju stressande att jag kommer bli den äldsta mamman av 87orna, fast jag är fan hellre ung ett tag till utan överskottshud på magen.

nästa gång det kommer upp i mitt facebookhome att någon skriver vilken vecka de är i så svimmar jag, please kan vi inte bara leka några år till?

playa play on

Kommentarer
Postat av: Elin

haha du är så jävla skön!! gött att du börjat blogga igen ;) ring mig när du kan. PUSS

Postat av: S

Jag har officiellt deklarerat att alla vänner som påstår sig vara gravida, måste försvinna från min nära vänskapskrets... Jag kan sträcka mig till ett FB-grattis på deras b-days!

2009-01-15 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback