BRÖST

jag har alltid sett mig själv som en ganska stark representant för starka kvinnor, lite som en Carolina Gynning (dock inte lika snygg) men va fan!

jag har aldrig skämts över att ha urringat eller över att ha visat större delen av brösten i diverse föreställningar & produktioner.
jag har heller aldrig skämts över att ta plats. & inte heller över att framställa mig själv som en porrig (hittade inget bättre ordval) tjej. varför skulle det vara fel att göra detta?

det ska ju tilläggas att jag aldrig mått dåligt över detta. sen att jag som säkert alla andra tjejer haft problem med mig själv & min kropp på andra sätt är ett helt annat ämne.

jag kan visst köpa att man kan visa att tjejer kan vara starka på andra sätt utan att behöva "visa" sig, men om man nu kan använda detta som ett medel för att en bredare målgrupp ska se en & låta en ta den platsen så är väl det inget fel? killar dansar ju i bar överkropp all the time & de har inte ens någon bh.

problemet är att när vi gör detta till ett problem som att det vore hemsk att någon dansade i bh, som att man blev tvingad till det, det är då det blir ett problem för att vi gör det till ett problem. det handlar väl om att alla ska få göra precis som de vill, sålänge de kan stå för det & göra det med glimten i ögat? & varför ska det egentligen vara så stor skillnad på vad tjejer & killar gör? i grunden handlar väl det mesta om jämnställdhet så dansar de nakna så ska fantamaj jag också göra det. 

skulle kunna skriva en hel roman om detta ämnet men jag måste verkligen gå ner till tvättstugan & ta ur min tvätt nu, MER BRÖST ÅT FOLKET!!!! 

Kärlek

p.s. they don't call me li-licious for nothing                                          
 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kloka ord Li!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback