top secret

känslan av att jag har lösenordet till sandras top secret blogg har gjort hela min kväll komplett. så fort någonting är hemligt så blir det plötsligt mycket roligare, alla orden på skärmen blev plötsligt mycket viktigare för de var hemliga.

på tal om hemligheter så har jag kommit på att jag har sjukt svårt för människor som ska vara alla till lags, jag vill bara putta till dem & be dem bråka lite med mig. va fan helt ärligt!

dessutom har jag blivit besatt av en tjej men sjukt snygga kläder, & perfekt hår, det ni det är min hemlighet.
i sommar ska jag se ut som henne, eller som mig själv jag har inte riktigt bestämt än.

goodnight fuckers!

Kommentarer
Postat av: Sandy.

Du är faktiskt en av vääääldigt få utvalda. Va stolt! Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback