tydligen af malmoe

i malmö har folk ett stort behov av att uttrycka sig, tydligen, ett stort behov att vara någon, tydligen, någon som var där först någon som var störst.

tydligen vara den som bloggar mest, som bär acne bäst. som dricker mest & blir mest inbjuden till fest.

tydligen kommer jag aldrig vara den av malmoe, tydligen inte. men jag är lika glad ändå, för jag vet att jag alltid kommer vara äkta.

jag har börjat blogga igen btw, som ni tydligen märker nu. tydligen!

är tydligen ens ett ord?

Kommentarer
Postat av: Karin

Men oj. Det var inte alls meningen att du skulle ta illa vid dig. Jag trodde det framgick att jag skrev med en viss ironi. Vet att du är skitduktig så det här var lite trist att läsa för det var inte alls mitt syfte.

Postat av: Nathalie

intressant ! Kul att du börjat blogga igen Li.

2009-01-07 @ 16:04:39
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback