skeppohoj

malmö växer - malmö kanske kommer bli det nya, om 3 år, när alla butiker insett att ordna förfest är coolt så man kan spela 90tals hip hop på högsta nivå & grilla fast man inte får.
det ligger någon slags nyskapande i luften när det plötsligt är fest på en båt i malmö, då ska alla dit, alla, jag också.
kommer malmö någonsin bli den staden vi alla längtar efter, staden som ska ge oss bilder på fejjan som är lika mycket värda som ett australien album? kommer malmö bli staden som ger mig det jag letar efter men som jag ännu inte vet är vad?

om 3 år är jag för gammal, för gammal för förfest men aldrig för gammal för 90talet. om 3 år kanske jag inte längtar, letar längre om 3 år är jag kanske NÖJD? om ett två tre år sitter jag antagligen på en förfest & läser det här, förnekar att jag blivit en dag äldre trots att jag blir trött & går hem vid 10.
om 3 år spelar inte de här orden någon roll.
så jag slutar.
nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback