när man tänker efter

igår hände en rolig sak, som egentligen inte var rolig igår men idag när jag hade tid & tänka efter på den så blev den rolig, iallafall, jag storstädade som en galning igår & efter överläggning med P så kom vi överens om att vi måste bli bättre på & hålla iordning hemma, hans ena förslag till hur detta skulle gå till lät så här -

men jag tänkte, asså de små tallrikarna som man har till frukost det är ju riktigt onödigt att diska dem om man bara har haft en macka på så man kan ju återanvända dem.

så hans lösning på hur det ska bli mindre stökigt hemma är alltså att när han går upp & äter frukost före mig så lämnar han smutsig disk till mig som jag kan återanvända så slipper vi diska,
killar är fan riktigt smarta ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback