photoshop in a beautiful mind

jag är för komplicerad för detta & photoshop är för komplicerat för mig.
iaf jag har inte bloggat på länge nu & jag har spekulerat mycket i varför?

nr1 - jag har inte tid
nr2 - jag har för höga krav på mina inlägg
nr3 - enda gången jag får inspiration att skriva är när jag har ångest lr när jag är riktigt förbannad
nr4 - jag begränsar mig i mina tankar, man kan inte skriva om det & inte lägga upp bilder på sånt & yadayadayada.

så nu tänkte jag såhär att fuck it, fuck alla mina blogg regler, nu är det dags att få den här skiten att blomstra & så kanske jag kan få min kurs visualisering med mjukvara att rulla fram lite snabbare.

låt oss se hur det går, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback