svår & jobbig grej

på senaste tiden har jag börjat fundera ganska mycket över hur viktigt det är att ta hand om dem som man har nära & på hur det skulle va om någon av dem försvann? man brukar ju inte tänka på sånt för det är jobbigt & tänka fast egentligen så är det nyttigt också så man lär sig uppskatta & stanna upp lite ibland.
& det är precis det jag måste lära mig - stanna upp alltså.

kolla förresten så fint min mamma skrev till mig -

JagälskarDigmedDusötafanta
stiskaroligaduktigamysiga
s
tarkaomtänksammapersonligaspeciellakonstnärligaambitiösa
påhittigainspirerandek
änslosammagladahärligasteskrattetflicka......

& nej det är inte jag som har skrivit ihop allt för att va annorlunda, artistisk eller så, hon skrev det så, mamma alltså. men fint va det iaf!

Kommentarer
Postat av: alice

så fint och så sant

2009-12-01 @ 12:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback