morgonstund har guld i mun

fantastiskt vackert när jag cyklade till skolan imorse, solen sken över rosengårds koloniområde som aldrig förr. förresten så ligger det ett jätte konstigt hus vid moskén, rosa, ser typ ut som en husvagn som de byggt väggar runt om & så har de en massa roliga tomtar i trädgården eller ja i det inhängnade området runt om den rosa stugan.

någon dag ska jag stanna & knacka på, fast jag är lite rädd att bli indragen i något zigenartjafs men det hade ju varit fantastiskt intressant att göra ett hemma hos reportage där. mamma om du läser detta freaka inte ut, jag glömmer aldrig hur arg du blev när vi knackade på hos hells angels. jag ska vara rädd om mig men jag är ju så jävla nyfiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback