detroitgänget mockshopar



jag är inte den som gillar att visa upp i bloggen vad vi gjort i skolan, förutom trams då, fast det här är inget trams men det här är fantamaj riktigt coolt, vi byggde meadow i ett 3d program som heter mockshop, vill dock tillägga att processen inte är så enkel som den ser ut. det fungerar alltså inte riktigt som the sims fast nästan förutom att här måste man programera in allt i 3d rutnät och yadayadayada. detta ledde till svett, spott, svordomar men trots att vi (läs jag) va full i skolan en dag så klarade vi det till slut efter att tina lackat & kämpat & skällt på mig & gabi & inte nog med detta, företaget mockshop kontaktade oss och i egen hög person visar de stolt upp vårt arbete på sin hemsida & det mina vänner det är stort!
för att tjekk out the whole shabang
clickthiiiis 
dock har de valt att ta bort vår avslutande sida så då får väl jag stolt visa upp den här istället & glöm inte att
IT'S TRICKY TO ROCK A RHYME, TO ROCK A RHYME THAT'S RIGHT ON TIME, IT'S TRICKY! TRICKY TRICKY TRRRRICKY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback