Hej allihopa/everybody

Det  här är Gabba, Lis vapendragare in school, you better watch it. Jag och Li är så pass hypermoderna att vi kör med gästbloggning. Vi är nästan som Kissie, Kittie, BlondinBella och Bajsie, och vad de nu kan tänkas heta de dära små ringmusklerna. Så nu gästbloggar jag här. Gäst gäst. Gäst.
Jag har förvisat Li till andra sidan klassrummet så hon icke skall tjuvkika på vad jag håller po med. Och har nu uppmuntrat resterande klassmedlemmar att kasta saker på henne. Men ingen vågar, för jag och Li är Le Bitches och om de kastar något, rör något eller krökar det minsta lilla hår på Lis lilla huvud så dör dom en långsam painful dödjävel, genom att jag kör upp en pekpinne där solen aldrig lyser. Så ja, lite hot så här på onsdagsförmiddagen. Men jag gillar att uppmana dom till hyss ändå enbart för att se hur långt de är beredda att gå, om de vågar beträda tröskeln så att säga/so to speak.

Det är inte många i den här klassen jag tycker om. Det finns spna jag hatar lite mindre. Men Li, aaaah, min vackra Li, hon är min stora klasskärlek! Hon är the shit, the king the life! MY Le Bitch!

Kärlek!

/Gabba Tabba Hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback