imorse när jag vakna kände jag ingenting.

det är ju många som säger så här - när jag vaknade imorse så kände jag direkt att det här skulle bli en dålig dag. jag brukar också säga så jag vet. men vad fan vet man egentligen om en hel dag? innan det ens har hänt? inte ett skit. vet man alltså. ju mer man granskar människors beteende & framför allt sitt eget så inser man hur sjuk i huvet människan är.

jag kan ju inte bestämma innan den här dagen har hänt om den är bra eller dålig däför ska jag mina vänner i framtiden låta varje dag avgöra sig själv. klockan 24.00 kan jag sitta där med min utvärdering, vara bitter över att dagen blev dålig. men har jag bestämt redan innan att den är det så blir ju hela jag bitter. fan va tråkigt.

imorse när jag vakna känder jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback