kina

asså jag känner att jag inte riktigt kan släppa det här med chineser, jag vet inte vad det är men de imponerar på mig bara. hur kan who ever det nu än är ha skapat ett litet pinnsmalt kritvitt folk med snea ögon & sjuka skillz, hur kan who ever det nu än är som har gjort dem lyckats så sjukt bra. chinesen är ju typ den perfekta människan, de har humor inte för att de säger något roligt men man blir ju fnissig bara man ser en, de är typ skit bra på allt & då menar jag allt, chineser är helt sjuka i huvet, jag menar vilket annat folk skulle få för sig att skjuta pingpong bollar med fittan? så jävla bra. helt fantastiskt. & sen är de smala också. just what the world needs. i love kina.

omg jag har nyss skrivit ett helt inlägg & jag vet inte ens om chineser stavas såhär eller såhär kineser? förnedrat. anyway de är grymma. nu kan jag släppa det. punkt.

Kommentarer
Postat av: S

Chineser ÄR bra, men det stavas med K :D hahaha

2010-03-22 @ 10:36:04
Postat av: licious

hahahaha jag älskar att alla vet hur det stavas förutom jag, fantastiskt! lika fantastiskt som k(ch)ineser


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback