min presentation är klockad till 0 minuter, biaaatcch

inte nog med att detta är week of hell vilket betyder att jag på fredag ska hålla ett föredrag för min klass i 15 minuter men alla i min klass bombar facebook med kommentarer om denna jävla presentationen, men ja, fortsätt, vi stressar upp varandra lite mer.

ser jag en enda status till där det står något i stil med "ångest över lia redovisningen" så lovar jag att jag kör min redovisning naken, precis som gabbi ska göra, bara för att avleda uppmärksamhet liksom.

inte nog med att jag ska redovisa heller, både torsdag & fredag ska jag sitta i 8 timmar & lyssna på 27 andra presentationer, de första 3 kommer säkert vara roliga, resterande 24 kommer jag antagligen sitta & tänka på öl, bitches & pengar.

denna veckan kommer jag alltså att skåda 38965 sidor i powerpoint, antagligen kommer de flesta vara rosa,  överambitösa & jag kommer få skämmas över min egen men på fredag när vi går ut från skolan kommer jag ha min heder i behåll för jag har åtminstonde haft ball på min lia.

dessutom bara för att avrunda, jag bara undrar, hur fan klockar man sin egen presentation? kör man den i speglen då? eller för familjen? jag har nog inte fattat grejjen alls, med denna presentationen men fuck it week of hell is on. 16.20 på fredag är jag tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det här är min anledning: http://sv.wikipedia.org/wiki/Prokrastinering

Det känns i alla fall skönt att ha något att skylla på!

Min presentation är alltså också klockad till 0 minuter hittills. Att döma av facebookstatusar så verkar alla andra redan vara klara. Jag är nummer tre ut på torsdag så det stannar vid att vara de första två presentationerna som är roliga. Sorry! Men jag kan säga dig en sak, första ölen i helgen lär smaka FANTASTISKT!!!

2010-03-23 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback