some streets leads nowhere

livet. vi kan prata om det i oändligheter samtidigt som det fortsätter & vi förlorar det. därför har jag lovat mig själv att aldrig ångra något jag gjort. frågan om att inte göra finns inte. jag vet inte om jag föddes med en kromosom för lite men jag vill fan inte dö imorgon & ångra att jag inte gjort något. man lever bara en gång people & den gången tänker iallfall jag ta vara på.

gårdagen. var en mycket intressant dag ur många synvinklar. jag blev full, kom till insikter & än en gång fastnade jag & mina soulmates på livet & pratade om det så länge att det nästan hann bli ljust ute.

otacksamhet. en av insikterna jag kom till igår var bland annat är att jag har feta problem med otacksamma folk. tacka, ta emot. vart tog den väluppfostrade människan vägen? jag bara undrar ey!

idag. det här kommer bli en fantastisk dag, jag ska nämligen hänga med mina 2 bästa soulbrothers. jag blir helt glad bara av tanken att de är hemma & hälsar på. viktiga personer.

ikväll. lördag & står inför samma gamla val som vanligt 1. fest 2. somna i soffan. mylifeissad.pocorn.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback