grejjen e den va.

jag gör alltid såhär mot mig själv. börjar skriva. sen slutar jag. jag vet inte, ibland så går det liksom bara inte & så blir det flera veckors uppehåll. tomt liksom. tom blogg är lika med tråkig blogg. fast i grund och botten skriver jag för mig själv så då kan det väl kvitta. jag vet inte. hur som helst så känner jag för att be back lite nu. kanske bara idag. kanske imorgon med. kanske flera dagar. vem vet.

dessutom var jag i paris & det var precis så jävla fantastiskt som jag hade föreställt mig fast bara mycket bättre. paris är som en bra kärleksfilm fast på riktigt, allt är vackert. precis allt.
min högsta önskan är att jag bara skulle kunna flytta dit hela mitt liv, flytta dit alla jag gillar och så bara va där i den där vackra filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback