fucktele2sjävlakundservicejävel

tele2 måste ha den sämsta jävla kundservicen i hela landet. säljare som klampar sig in hos folk & är allmänt sliskiga & tvingar en att köpa abonnemang som man inte vill ha. va fan e det? sen när man ringer så är det någon socialt missanpassad kille som hatar sitt jobb som vägrar ge mig en iphone. va fan e det? jag är så jävla arg på tele2 så jag skrev ett jätte långt argt mail. jag brukar aldrig göra sånt. men jag gjorde det och hota med konsumentverket och med att jag själv jobbar med kundservice och blablabla. i brought the big guns som man säger. fucktele2.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Hippiehoppiequeen,



Jättetråkigt att se att du är missnöjd med oss som operatör. Om du nyligen har tecknat ett abonnemang via en av våra dörrförsäljare med bindningstid så kan detta vara en av anledningarna till att du nu inte kan skaffa en iPhone via oss till reducerat pris. Om man har mer än tre månader kvar av sin bindningstid kan man inte förlänga sitt mobilabonnemang och på så vis välja med en ny telefon. Du får gärna mejla mig på adressen nedan så kan vi ta en titt på ditt ärende och se vad vi kan göra för dig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-30 @ 09:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback